top of page

Vw Polo Korisniko Uputstvo,srpski,hrvatskil: Sve što trebate znati o vašem automobilu



izbacuje mi lampicu u obliku kljuca narandzaste ili zute boje kao sto je kod vas na prvoj slici crveni kljuc pod brojem 20, i iybacuje mi slicnu lampicu kao vasa br 37 tacnije izbacuje mi okvir od te lampe nije popunjena zutim kao vasa i nista ne pise na njoj... Ja sam tek polozio i kupio auto nisam ni znao da to ne treba da sija, pa me zanima sta bi to moglo da bude




Vw Polo Korisniko Uputstvo,srpski,hrvatskil



VW Polo sa odličnim kvalitetom izrade, pouzdanošću i dobrim imidžom je jedan od lidera u ovom segmentu. Mali automobili oduvek drže vrednost. Sa razgranato mrežom servisa i dobrom ponudom rezervnih delova VW modeli popularni su kao novi, ali i kao polovni automobili.


Pozdrav, imam vw polo 1.2, 2002 godiste. Problem je taj sto ponekad seca u voznji. Kada upalim, motor nemirno radi, kao da hoce da se ugasi i onda od jednom nabije gas, pa opet dodje do te tacke da hoce da se ugasi, kada krenem da vozim seca, ponekad je nepodnosljivo i ne moze da se vozi, a ponekad nadujem gas u prvoj brzini i posle radi normalno. Zna li neko sta je u pitanju? 2ff7e9595c


0 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page